Reparatieverzoeken

Storing aan kabelaansluiting, centrale verwarming en warmwatervoorziening, liftstoringen en glasschades kunt u rechtstreeks melden bij de hieronder genoemde storingsnummers. Reparatieverzoeken en onderhoudsproblemen kunt u melden bij de afdeling Technisch Beheer. Als u een reparatieverzoek heeft gemeld, wordt er een afspraak voor reparatie met u gemaakt. In de informatiebrochure kunt u precies nalezen welk onderhoud voor uw eigen rekening zijn en welke werkzaamheden niet.

Storingsnummers

Glasschades Seuren: 024 3231010
CV en warmwatervoorziening Kemkens: 0412 630555
CV en warmwatervoorziening De Leeuw: 0487 594489 (alleen voor bewoners van H. de Keijserstraat).
Storingen aan liftinstallaties: Volg de instructie zoals aangegeven op de lift.
Water via Vitens: 0900 0650
Telefoon, kabel en internet via Ziggo: 0900 1884

 

Afdeling Technisch beheer
De afdeling Technisch beheer is op maandag t/m donderdag bereikbaar van 08.30 – 16.30 uur en op vrijdag van 08.30 – 12.30 uur. Het telefoonnummer is 024 - 344 06 39 (keuze 2). Reparatieverzoeken en vragen of klachten over onderhoud kunt u ook melden via e-mail: onderhoud@woongenoot.nl. Vergeet niet uw naam, adresgegevens en eventueel telefoonnummer te vermelden als u via e-mail reageert.

In geval van nood kunt u voor spoedeisende reparaties ook buiten kantoortijd terecht op ons telefoonnummer 024 - 3440639. U wordt dan doorverbonden met de meldkamer.

Meer weten, kijk in onze informatie brochure die u hier kunt downloaden: Informatiebrochure